Оперативна інформація  

info


site reg


YMP fullsize distr
   

Корисні посилання  

   

justquestions

   

Архів новин  

Вересень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
   

На сайті 33 гостей та відсутні користувачі

   

На Кіровоградщині обговорили першочергові завдання, що постають перед новопризначеними працівниками бюро правової допомоги

Деталі
DSCN035511 серпня 2016 року в приміщенні Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Кіровоградській області відбувся установчий семінар для новопризначених працівників бюро правової допомоги.
У роботі навчального заходу взяли участь представники експертної групи: Сергій Троценко, заступник директора Координаційного центру з надання правової допомоги, Наталія Радушинська, заступник директора Регіонального центру з надання БВПД у Житомирській області, Наталія Шестерніна, начальник відділу правопросвітництва та взаємодії із суб’єктами надання первинної правової допомоги Сумського місцевого центру, директор регіонального центру у Кіровоградській області – Леонід Кропліс, а також директори місцевих центрів з надання БВПД – Ольга Рибак, Тетяна Батранюк та Анатолій Руденко.
Метою семінару було обговорення першочергових кроків з організації роботи бюро напередодні їх відкриття 1 вересня цього року.
Сергій Троценко звернув увагу новопризначених працівників бюро правової допомоги на місії системи та цінностях, без розуміння яких робота в системі безоплатної правової допомоги неможлива; зауваживши, «що наша основа – це взаємоповага та взаємовідданість». «Ми орієнтовані на клієнта та діємо доброчесно. Цінуємо довіру наших клієнтів та партнерів. Люди звертаються до тих, кому вони довіряють. Ця довіра є основою Вашої майбутньої роботи» – наголосив заступник директора Координаційного центру з надання правової допомоги.
 
Наталія Радушинська акцентувала, що бюро правової допомоги у районах повинні бути як «швидка допомога» для людей, які потребують правової інформації та захисту.
Наталія Шестерніна детально розповіла про те, що первинна правова допомога полягатиме у наданні правової інформації шляхом консультацій і роз’яснень через мобільні пункти консультування, вуличному інформуванні, зустрічей у навчальних закладах, органах місцевого самоврядування та мережі бібліотечних систем.
У процесі роботи семінару директори, а також начальники відділів місцевих центрів представили ознайомчі презентації, під час перегляду яких учасники мали змогу обговорити місію та бачення системи надання безоплатної правової допомоги, а також цінності, які сповідує її команда. Також говорили про місце бюро в системі БПД, їхню роль для громадян та основні, у тому числі, першочергові завдання, що постають перед працівниками бюро.

DSCN0358

DSCN0370

DSCN0389

DSCN0391
   

Адвокатам  

Advocats

   

Важливо  

calc



logodagest


mpk2


x radio


DNA 219x116


infograf


 

1pracia

   

Законодавство України  

   

Ми у соціальних мережах  

face youtube google
   
© 2014-2019 Кіровоградський обласний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | [email protected] legalaid.gov.ua