Оперативна інформація  

info


site reg


YMP fullsize distr
 
   

Корисні посилання  

   

justquestions

   

На сайті 20 гостей та відсутні користувачі

   

Факти про удосконалення системи безоплатної правової допомоги

Деталі
Удосконалення роботи системи БПД відбуватиметься комплексно. Зміни торкнуться формату роботи точок доступу до правової допомоги, їхньої структури, процедур роботи та розвитку персоналу. Мета цих змін – підвищити якість правової допомоги, максимально ефективно використовуючи бюджетні кошти.
 
Українська система безоплатної правової допомоги є однією з найбільш прогресивних у світі. Це підтверджують як вітчизняні, так і міжнародні експерти. Водночас навіть така досить ефективна модель має перспективи для вдосконалення. Адже система стрімко розвивалася, і в результаті – окремі внутрішні процеси дещо громіздкі та непрозорі. Насамперед є потреба оптимізувати управлінські функції, удосконалити взаємодію та адміністративні процедури, максимально спростити їх та автоматизувати. Крім того, на порядку денному запровадження нових механізмів забезпечення якості правової допомоги.
«Рішення, що сьогодні впроваджуються в системі надання безоплатної правової допомоги, досить виважені. Їх прийняттю передував ретельний функціональний аналіз кожного процесу та можливостей його вдосконалення, декілька етапів обговорень – на рівні експертів, керівництва, колективу загалом. Ключове, на чому ми акцентували під час дискусій, – не втратити надбань системи, водночас ще більше орієнтувавши її на потреби наших громадян», – переконаний директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.
Для громадян мережа точок доступу до правової допомоги не зміниться. Водночас реформується формат їхньої роботи, враховуючи реальну потребу в конкретному регіоні. Місцеві центри, розташовані в одному населеному пункті, об'єднані зі збереженням точки доступу та всіх сервісів, які вони надавали. Окремі центри будуть реорганізовані в бюро правової допомоги, а деякі бюро змінять форму роботи на дистанційну.
При визначенні оптимальної мережі системи аналізувалися як показники роботи центрів та бюро, так і розуміння керівниками викликів та пріоритетів, а також ті завдання, які поставлені перед такими реорганізованими точками доступу.
Ключові зміни торкнуться організації роботи місцевих центрів. Практика формального прийняття рішень про надання вторинної правової допомоги має відійти в минуле. Саме з орієнтацією на потреби громадян та зі застосуванням комплексного підходу до вирішення проблем будуть перебудовані процеси надання послуг.
Найменше зміни торкнуться кадрового потенціалу системи. Об’єднання фахових підрозділів не означатиме скорочення працівників, які бачать себе в команді. Натомість працівники будуть орієнтовані на результат, а не на рівень посади. Зміни дадуть можливість підвищити оплату праці, запровадивши нові критерії заохочення та «гарантований мінімум» для юристів.
«За час роботи система залучила справжніх професіоналів, яким уже довіряють українці. Тому працівники повинні відчути мінімальний дискомфорт під час впровадження змін. Головний принцип формування команд об’єднаних центрів має полягати в рівнозначних умовах для фахових працівників, які поділяють цінності системи», – це завдання, яке ставить Олексій Бонюк перед керівниками регіональних центрів.
Наразі система безоплатної правової допомоги відкрита до пропозицій та ініціатив, які дадуть змогу максимально ефективно надавати правові послуги громадянам.
   

Важливо  

logodagest


mpk2


x radio


DNA 219x116


infograf

   
 
 
 
1pracia
   

Законодавство України  

   

Ми у соціальних мережах  

face youtube google
   

Адвокатам  

Advocats

   
© 2014-2019 Кіровоградський обласний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | [email protected] legalaid.gov.ua