Оперативна інформація  

logo op ukr


amzs


YMP fullsize distr


info


p1eremishcheni


site reg

   

Оцінити послуги з реєстрації та перереєстрації громадських організацій можна тут  

opros

   

Корисні посилання  

   

justquestions

   

На сайті 28 гостей та відсутні користувачі

   

Фахівці системи БПД Кіровоградщини опанували навички роботи з вразливими групами клієнтів

Деталі
01Як побудувати перший контакт з клієнтом та налагодити подальшу ефективну комунікацію, як подолати стрес та емоції, як запобігти професійному вигоранню та підтриманню себе в ресурсному стані навчались фахівці місцевих центрів та бюро правової допомоги, 26-27 червня, під час тренінгу з розвитку навичок роботи soft skills (м’яких навичок) з вразливими групами клієнтів системи безоплатної правової допомоги.
Захід відбувся за підтримки українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги.
Дводенний тренінг спрямований на розвиток комунікативних навичок роботи з вразливими групами клієнтів системи безоплатної правової допомоги, для працівників центрів з надання БВПД, які здійснюють консультування та представництво інтересів клієнтів, зокрема – постраждалих від домашнього насильства та гендерно-обумовленого насильства, дітей, учасників АТО, внутрішньо переміщених осіб та осіб похилого віку.
Учасниками навчального заходу стали 20 фахівців місцевих центрів та бюро правової допомоги Кіровоградщини.
Тренерами виступили адвокати-випускники проекту «Адвокат майбутнього» Денис Лінчевський та Людмила Гриценко.
 
02
 
Відкрив захід та побажав плідної роботи учасникам та учасницям директор Регіонального центру Леонід Кропліс.
«Досить часто до центрів і бюро правової допомоги звертаються клієнти, справи яких тягнуться роками, і люди вже перебувають у зневіреному стані. Тому дуже важливо налагодити перший контакт з клієнтом, адже від цього може залежати як результат роботи, так і якість надання правової допомоги», – підкреслив Леонід Кропліс.
 
03
 
Під час тренінгу учасники працювали над інструментами ефективної комунікації, бар’єрами/фільтрами сприйняття (які можуть стати причиною стереотипів та дискримінації), активним слуханням та емпатією, а також етичними, ціннісними аспектами й іншими особливостями роботи з вразливими групами клієнтів.
 
04
 
05
 
 
Впродовж двох днів фахівці центрів безоплатної вторинної правової допомоги активно виконували практичні вправи та завдання, працювали у групах, аналізували й обговорювали кейси і відеоматеріали, обмінювались досвідом під час відвертого спілкування.
Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Кіровоградській області працює за адресою: вул. Дворцова, 32/29, м. Кропивницький, тел. (0522) 37-12-50, 32-07-97, 0991048038.
Для цілодобового доступу громадян до безоплатної вторинної правової допомоги діє єдиний телефонний номер 0-800-213-103.
   
   

Важливо  

career


mpk2


 

x radio


DNA 219x116


ATO


fla2


infograf


1pracia

   

Соціальна реклама  


   

Ми у соціальних мережах  

face youtube google
   

Адвокатам  

Advocats

   
© 2014-2018 Кіровоградський обласний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | admin@ legalaid.gov.ua