Оперативна інформація  

logo op ukr


YMP fullsize distr
 
 

info


p1eremishcheni


site reg

   

Корисні посилання  

   

justquestions

   

Архів новин  

Грудень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
   

На сайті 19 гостей та відсутні користувачі

   

Фахівці системи БПД Кіровоградщини опанували навички роботи з вразливими групами клієнтів

Деталі
01Як побудувати перший контакт з клієнтом та налагодити подальшу ефективну комунікацію, як подолати стрес та емоції, як запобігти професійному вигоранню та підтриманню себе в ресурсному стані навчались фахівці місцевих центрів та бюро правової допомоги, 26-27 червня, під час тренінгу з розвитку навичок роботи soft skills (м’яких навичок) з вразливими групами клієнтів системи безоплатної правової допомоги.
Захід відбувся за підтримки українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги.
Дводенний тренінг спрямований на розвиток комунікативних навичок роботи з вразливими групами клієнтів системи безоплатної правової допомоги, для працівників центрів з надання БВПД, які здійснюють консультування та представництво інтересів клієнтів, зокрема – постраждалих від домашнього насильства та гендерно-обумовленого насильства, дітей, учасників АТО, внутрішньо переміщених осіб та осіб похилого віку.
Учасниками навчального заходу стали 20 фахівців місцевих центрів та бюро правової допомоги Кіровоградщини.
Тренерами виступили адвокати-випускники проекту «Адвокат майбутнього» Денис Лінчевський та Людмила Гриценко.
 
02
 
Відкрив захід та побажав плідної роботи учасникам та учасницям директор Регіонального центру Леонід Кропліс.
«Досить часто до центрів і бюро правової допомоги звертаються клієнти, справи яких тягнуться роками, і люди вже перебувають у зневіреному стані. Тому дуже важливо налагодити перший контакт з клієнтом, адже від цього може залежати як результат роботи, так і якість надання правової допомоги», – підкреслив Леонід Кропліс.
 
03
 
Під час тренінгу учасники працювали над інструментами ефективної комунікації, бар’єрами/фільтрами сприйняття (які можуть стати причиною стереотипів та дискримінації), активним слуханням та емпатією, а також етичними, ціннісними аспектами й іншими особливостями роботи з вразливими групами клієнтів.
 
04
 
05
 
 
Впродовж двох днів фахівці центрів безоплатної вторинної правової допомоги активно виконували практичні вправи та завдання, працювали у групах, аналізували й обговорювали кейси і відеоматеріали, обмінювались досвідом під час відвертого спілкування.
Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Кіровоградській області працює за адресою: вул. Дворцова, 32/29, м. Кропивницький, тел. (0522) 37-12-50, 32-07-97, 0991048038.
Для цілодобового доступу громадян до безоплатної вторинної правової допомоги діє єдиний телефонний номер 0-800-213-103.
   

Важливо  

logodagest


mpk2


 

x radio


DNA 219x116


ATO


 

infograf

   
 
   

Ми у соціальних мережах  

face youtube google
   

Адвокатам  

Advocats

   
© 2014-2018 Кіровоградський обласний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | admin@ legalaid.gov.ua