Оперативна інформація  

logo op ukr


amzs


YMP fullsize distr


info


p1eremishcheni


site reg

   

Оцінити послуги з реєстрації та перереєстрації громадських організацій можна тут  

opros

   

Корисні посилання  

   

justquestions

   

Архів новин  

Жовтень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
   

На сайті один гість та відсутні користувачі

   

Адвокати розвинули навички soft skills

Деталі

На завершальному етапі серія каскадних тренінгів для адвокатів з розвитку навичок soft skills по роботі з вразливими групами клієнтів системи безоплатної правової допомоги. Адвокати мали змогу розвинути комунікативні навички, проаналізували етичні і ціннісні аспекти роботи з такими клієнтами.

«Сьогодні без навичок «soft skills» неможливо ефективно надавати правову допомогу, адже насамперед потрібні уміння уважно вислухати, дати відчути кожному клієнту, що він був почутий і зрозумілий, бути тактовним у спілкуванні з тими, хто вже постраждав від несправедливості», – наголосив директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.

Мова йде насамперед про постраждалих від домашнього насильства, дітей, учасників бойових дій на сході, внутрішньо переміщених осіб та літніх людей, тож так важливо налагодити з ними перший контакт, зрозуміти настрій та життєву ситуацію, знати методи виходу з конфліктних ситуацій.

За період липня – вересня проведено 18 тренінгів за участі понад 260 адвокатів, у жовтні заплановано проведення ще чотирьох тренінгів.

Тренінги є унікальним продуктом, розробленим командою експертів та спрямованим на розвиток практичних навичок налагодження ефективної комунікації, емпатичного слухання, інтерв'ювання та консультування.

28.09.2018    softskills (2)

Учасники тренінгу отримали навички:

- комунікації з вразливими категоріями населення;
- як опановувати емоції при вирішенні нестандартних завдань;
- як інтерв'ювати та чути клієнта; 
- як боротися зі стресом.

Програмою тренінгів передбачені інтерв’ювання та консультування клієнтів, отримання знань про бар’єри/фільтри сприйняття (які можуть стати причиною стереотипів та дискримінації), про активне слухання та емпатію, а також про етичні, ціннісні аспекти роботи з вразливими групами клієнтів. Адвокати системи БПД працювали не лише над інструментами ефективної комунікації, а й навчалися працювати зі стресом та емоціями, дізнавались, як запобігати професійному вигоранню.

28.09.2018    softskills (3)

28.09.2018    softskills (5)

Формат тренінгу передбачав активну участь усіх адвокатів у виконанні практичних вправ та завдань, роботу в міні-групах, аналіз та обговорення кейсів та відеоматеріалів, обмін досвідом між учасниками заходів.

28.09.2018    softskills (4)

Тренінги організовані за підтримки проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні», який реалізується Канадським бюро міжнародної освіти у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги та фінансується Урядом Канади. Тренінг акредитовано експертною радою з питань акредитації та сертифікації при Національна асоціація адвокатів України.


Нагадаємо, аналогічні тренінги пройшли протягом травня – липня для працівників системи безоплатної правової допомоги і допомогли розвинути навички «soft skills» 320 фахівців, які безпосередньо працюють з вразливими категоріями громадян.

   
   

Важливо  

career


mpk2


 

x radio


DNA 219x116


ATO


fla2


infograf


1pracia

   

Соціальна реклама  


   

Ми у соціальних мережах  

face youtube google
   

Адвокатам  

Advocats

   
© 2014-2018 Кіровоградський обласний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | admin@ legalaid.gov.ua